مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1399 ساعت 13:102020-05-28اجتماعي

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و معاون شهردار از محلات شهر زاهدان


اعضای شورای اسلامی شهر به همراه معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان از وضعیت آسفالت و طرح ایجاد پروژه کانال هدایت آب های سطحی زاهدان بازدید کردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان اعضای شورای اسلامی شهر به همراه معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان از وضعیت آسفالت و طرح ایجاد پروژه کانال هدایت آب های سطحی زاهدان بازدید کردند.

محمد امیر براهویی معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان در این بازدید بیان داشت: اهالی و معتمدین محله سرباز از وضعیت وجود آب های سطحی این خیابان که در مواقع بارندگی باعث بروز مشکلاتی در عبور و مرور برای ساکنین شده اظهار ناراضایتی نموده و خواستار ایجاد کانال عرضی هدایت آب های سطحی از مسیر بلوار طباطبایی و خیابان سرباز 16 شدند.

وی ادامه داد: بنا بر این شد که با همکاری و پیگیری معاون خدمات شهر، مدیرفنی و مسوولین شهرداری منطقه سه دستورات لازم جهت ایجاد این کانال با رعایت اصول فنی صورت پذیرد.

براهویی ضمن تشریح طرح هر خانه یک درخت و استقبال اهالی محل گفت: استقبال اهالی محل در اجرای این طرح باعث توسعه فضای سبز و ارتقای سیما و منظر شهری در این منطقه خواهد شد، در راستای این طرح هر خانه نسبت به کاشت و نگهداری یک درخت درب منازل با حمایت حوزه خدمات شهر اقدام خواهد نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و معاون شهردار از محلات شهر زاهدان

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر و معاون شهردار از محلات شهر زاهدان