مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 05:202020-05-29اقتصادي

کمک 160 میلیون تومانی بنیاد شهید لرستان به ایثارگران


حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان به 36 واحد آسیب دیده از ویروس کرونا، کمک کردیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان به 36 واحد آسیب دیده از ویروس کرونا، کمک کردیم.

سیدحسین نازاریان در رابطه با فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایام شیوع کروناویروس، اظهار کرد: بنیاد شهید تقریباً دستورالعمل ها و پُروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و به نوعی توانسته ایم هر آن چه در توان بوده، در خدمت جامعه ایثارگری قرار دهیم.

وی افزود: تاکنون اقداماتی همچون چاپ بنر پیام های بهداشتی با موضوع ماندن در خانه، گندزدایی محل ها، مکان ها و ساختمان های بنیاد شهید، خریداری و توزیع حدود 540 لیتر الکل، 23 هزار و 613 عدد ماسک، 26 هزار و 354 جفت دستکش لاتکس، حدود 150 جفت دستکش یک بار مصرف، 500 عدد ژل ضدعفونی کننده، دو هزار و 45 لیترمایع ضدعفونی کننده برای ایثارگران انجام شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به کنترل ایثارگران به صورت روزانه یا هفتگی و این که متاسفانه تعدادی از ایثارگران لرستان به ویروس کرونا مبتلا شده و تعدادی نیز فوت کردند، اضافه کرد: در شهرستان ها ایثارگران به صورت گروهی در راستای توزیع بسته های بهداشتی با بنیاد شهید همکاری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 160 میلیون تومانی بنیاد شهید لرستان به ایثارگران

کمک 160 میلیون تومانی بنیاد شهید لرستان به ایثارگران