مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 08:452020-05-29اقتصادي

افتتاح گلخانه پرورش وتولید نهال میوه های گرمسیری در شهرستان کنارک


با حضور استاندار سیستان وبلوچستان یک واحد گلخانه پرورش وتولید نهال میوه های گرمسیری در سطح یک هکتار در منطقه گوردیم شهرستان کنارک به بهره برداری رسید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور استاندار سیستان وبلوچستان یک واحد گلخانه پرورش وتولید نهال میوه های گرمسیری در سطح یک هکتار در منطقه گوردیم شهرستان کنارک به بهره برداری رسید.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در مراسم افتتاح این طرح گفت: طرح 2500هکتاری کشت وصنعت مکران در حال حاضر در دو فاز پرورش میگو واحداث گلخانه با اعتبار 5هزار میلیارد ریال و 40 میلیون یورو با هدف ایجاد زمینه اشتغال برای 20هزار نفر در این منطقه مشغول بکار می باشد.

اردشیر شهرکی افزود: اجرای 750هکتار استخر پرورش میگو، 20هکتارگلخانه مدرن هیدروپونیک و1500هکتار باغات میوه های گرمسیری با بهره گیری از سیستم سایبان و تامین آب از دریا پس از شیرین سازی از اهداف مهم شرکت کشت و صنعت مکران می باشد.

وی افزود: اجرای 20هکتار گلخانه شامل نهالستان میوه های گرمسیری، مرکز ژرم پلاسم، گلخانه هیدروپونیک سبزی وصیفی، گلخانه نیمه صنعتی و یک واحد گلخانه تحقیقاتی وآب شیرین کن به ظرفیت 600 مترمکعب در روز دربرنامه های این شرکت می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح گلخانه پرورش وتولید نهال میوه های گرمسیری در شهرستان کنارک

افتتاح گلخانه پرورش وتولید نهال میوه های گرمسیری در شهرستان کنارک