مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 08:452020-05-29فرهنگي

بهناز جعفری به کوسه پیوست


بهناز جعفری به جمع بازیگران فیلم سینمایی «کوسه» به کارگردانی علی عطشانی پیوست.

- بهناز جعفری با پیوستن به جمع بازیگران فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سید محمد احمدی با این پروژه همراه شد.

بهناز جعفری فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی است و بازی در تئاتر را با نمایش سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه در سال 1372 آغاز کرد و در نمایش های کارگردانان شاخصی چون بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری و … به ایفای نقش پرداخته است.

او اولین بار با نقش کوتاهی در روسری آبی رخشان بنی اعتماد در سال 1373 وارد سینما شد و در سال 1380 برای بازی کوتاهش در فیلم خانه ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را از بیستمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

جعفری در سال 1390 برای نخستین بار با علی عطشانی در فیلم تلفن همراه رییس جمهور همکاری کرد و توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن سی امین دوره جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.

از دیگر آثار این بازیگر می توان به فیلم هایی همچون مسافر ری ، آب و آتش ، چند تار مو ، بیدار شو آرزو ، باغ های کندلوس ، یک خانواده محترم ، ساکن طبقه وسط ، حوالی اتوبان ، دلم می خواد ، خانه دختر ، لانتوری ، خشم و هیاهو ، سه رخ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهناز جعفری به کوسه پیوست

بهناز جعفری به کوسه پیوست