مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 خرداد 1399 ساعت 18:352020-05-29سياسي

پَر مگس را که نمی توان بست!


انتخاب قالیباف به ریاست مجلس در حالی صورت گرفت که مدعیان اصلاحات طی سه ماه گذشته حجم انبوهی از اخبار و گزارش های جعلی و من درآوردی را درباره اختلاف نیروهای انقلاب بر سر انتخاب رییس و اعضای هیئت رییسه مجلس منتشر کرده بودند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: روز پنج شنبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 230 رای از مجموع 267 رای، آقای دکتر قالیباف را به ریاست مجلس یازدهم برگزیدند.

انتخاب قالیباف به ریاست مجلس در حالی صورت گرفت که مدعیان اصلاحات طی سه ماه گذشته از طریق روزنامه های زنجیره ای، فضای مجازی و سایت ها و تریبون هایی که در اختیار دارند، حجم انبوهی از اخبار و گزارش های جعلی و من درآوردی را درباره اختلاف نیروهای انقلاب بر سر انتخاب رییس و اعضای هیئت رییسه مجلس منتشر کرده بودند! و اما، در این سوی ماجرا ، نیروهای انقلاب بی آنکه به های و هوی آنها وقعی بگذارند و فرصت خدمت را به حاشیه ها بسپارند، وقت و توان خود را برای فراهم آوردن زمینه ها و مقدمات ضروری آغاز کار صرف کردند.

رایزنی ها برای تعیین ریاست مجلس در فضایی دوستانه و با محور خدمت رسانی به مردم و تشکیل مجلسی که حداکثر نزدیکی را به مجلس بایسته و شایسته انقلاب اسلامی داشته باشد، ادامه یافت و نتیجه آنکه روز پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پَر مگس را که نمی توان بست!

پَر مگس را که نمی توان بست!