مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 00:452020-05-29اجتماعي

اولویت بازسازی پروژه های تخریبی از سیل/ وضعیت پارک شاپوری بهبود می یابد


معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه پروژه های تخریبی بر اثر سیل فروردین ماه پارسال در حال احداث و بازسازی هستند تسریع در انجام آنها باید در اولویت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، گودرز امیری در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر خرم آباد اظهار داشت: دیوار بیمارستان شهدای عشایر واقع در خیابان انقلاب نمایی زشت در سطح شهر بوجود آورده است که با توجه به هماهنگی هایی که با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوجود آمد مقرر شد طی جلسه ای با حضور شهردار خرم آباد و رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص تخریب، عقب نشینی و زیباسازی دیوار بصورت نرده ای تصمیمات لازم بعمل آید و سیما و منظری متناسب ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: در حالیکه از قبل اواخر خردادماه تاریخ افتتاح پل بهداری تعیین شده بود با بازدیدی که امروز از پروژه صورت گرفت و هماهنگی های بعمل آمد امید می رود که بتوانیم قبل از موعد مقرر پروژه را به بهره برداری برسانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ضمن بازدید از روند اجرایی پل اناری تصریح کرد: پل اناری از جمله پروژه هایی است که در تابستان امسال باید به بهره بردار برسد با این تفاوت پیمانکار با افزایش نیرو، شیفت کاری و امکانات نسبت به تکمیل و بهره برداری از پروژه در زمانی کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت بازسازی پروژه های تخریبی از سیل/ وضعیت پارک شاپوری بهبود می یابد

اولویت بازسازی پروژه های تخریبی از سیل/ وضعیت پارک شاپوری بهبود می یابد