مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 02:552020-05-29سياسي

مخزن امن سایت موزه منطقه ای غرب کشور امسال افتتاح می شود


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: مخزن امن سایت موزه منطقه ای غرب کشور در لیست پروژه های قابل افتتاح امسال قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی مالمیر عصر جمعه در بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان از موزه منطقه ای غرب کشور گفت: ثبت جهانی هگمتانه یکی از اولویت های معاونت میراث فرهنگی کشور و مهمترین پیشنهاد استان همدان برای ثبت جهانی آثار تاریخی همدان است.

علی مالمیر در بازدید از سایت موزه غرب کشور نیز در خصوص این مجموعه گفت: موزه منطقه ای غرب از مهمترین موزه های منطقه ای کشور است که با استانداردهای بین المللی در حال اجرا است و از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و مخزن امن آن به پایان رسیده و در لیست پروژه های قابل افتتاح سال 1399 قرار دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: استقرار این موزه در استان همدان نشان دهنده ظرفیت های ارزشمند تاریخی استان همدان است که با بیش از 23 هزار شیء موزه ای لزوم برخورداری از چنین موزه ای را گوشزد می کند.

مالمیر با تاکید بر اهمیت وجود موزه ها در آشنایی افراد با تاریخ و میراث به جای مانده از گذشتگان تاکید کرد: محوطه تاریخی هگمتانه و موزه منطقه ای، قطب فرهنگی را در این منطقه از شهر همدان شکل داده اند که در توسعه گردشگری استان همدان تأثیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخزن امن سایت موزه منطقه ای غرب کشور امسال افتتاح می شود

مخزن امن سایت موزه منطقه ای غرب کشور امسال افتتاح می شود