مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 04:252020-05-30اقتصادي

ایمن سازی 18 کیلومتر از محور معلمان - جندق


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ایمن سازی شامل اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی 18 کیلومتر از محور معلمان جندق خبر داد .

- ایسنا/سمنان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ایمن سازی شامل اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی 18 کیلومتر از محور معلمان جندق خبر داد .

محمدرضا عرب احمدی با اعلام این خبر افزود : عامل مهم بخش اعظمی از تلفات و تصادفات جاده ای ، عامل انسانی بوده و خواب آلودگی ، سرعت غیر مجاز و خروج از جاده از مهمترین مواردی است که سهم قابل توجهی در این حوزه دارد.

وی ادامه داد متاسفانه محور دامغان به جندق ، درصد بالایی از میزان فوتی های تصادفات را در استان داشته و از اینرو تکمیل باند دوم محور دامغان – معلمان توسط وزارت راه و شهرسازی در حال احداث بوده و ترمیم مشخصات فنی و مهندسی قطعاتی از این محور جزء اولویت های برنامه ریزی اداره کل قرار دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با اشاره به اینکه اصلاح شیبهای شیروانی در بخشنده نمودن راه کمک می کند.

افزود : با هدف بهبود این شاخص در محور دامغان – معلمان – جندق ، عملیات اصلاح شانه خاکی ، شیب شیروانی و ترمیم فرونشست های محور مذکور به طول 18 کیلومتر با بکار گیری 9دستگاه انواع ماشین آلات راهداری ، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی 18 کیلومتر از محور معلمان - جندق

ایمن سازی 18 کیلومتر از محور معلمان - جندق