مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:002020-05-30سياسي

چهره ثابت فساد و پیش نیازهای مبارزه با آن


صدها بخشنامه مبارزه با فساد از سوی سازمان ها مختلف وجود دارد، لذا هیچ خلاء قانونی خاصی وجود ندارد و صرفاً اراده ای برای اجرا و قاطعیتی برای مبارزه با فساد نیاز است.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان ـ بنیامین شکوه فر ، مدیرکل اسبق دفتر ویژه دولت در مجلس: سخنگوی قوه قضاییه در روزهای اخیر از محکومیت یک زوج به اعدام به اتهام اخلال در بازار خودرو و همچنین محکومیت چند نفر دیگر در این پرونده به حبس خبر داد که اسامی و سِمَت های سابق این متهمان، از خبر اعدام دو متهم اصلی پرونده شوک آورتر بود: مهدی جمالی مدیرعامل سابق شرکت خودروسازی سایپا، رضا تقی زاده ماکویی معاون سابق بازاریابی و فروش شرکت و حسین هشترودی رییس سابق حراست کل گروه خودروسازی سایپا.

تیر خلاص به اعتماد عمومی را هم این دو نام شلیک کردند: محمد عزیزی و فریدون احمدی نمایندگان دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی! از میان این نام ها و سمت ها، یکی مسئولیت حراست را بر عهده داشته و دو نفر دیگر هم به حکم قانون اساسی و سوگندی که یاد کرده اند، وظیفه نظارت را بر عهده داشته اند.

از این منظر، این سه نفر دقیقاً مصداقِ همان نمکی هستند که می گویند وای به روزی که بگندد! اما فارغ از این پرونده که یکی از ده هاست و صرف نظر از این افراد که مُشتی نمونه خروارند، شکل فساد در این پرونده و سایر پرونده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره ثابت فساد و پیش نیازهای مبارزه با آن

چهره ثابت فساد و پیش نیازهای مبارزه با آن