مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 07:402020-05-30حوادث

کاهش مرگ و میر و مصدومیت ناشی از تصادفات رانندگی در آذربایجان شرقی


مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در فروردین امسال ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان، 42 نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته حدود 28 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در فروردین امسال ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان، 42 نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته حدود 28 درصد کاهش داشته است.

علی صفایی فرد با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت در استان 38 نفر مرد و چهار نفر زن بودند که هرکدام به ترتیب 17 و 67 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با 28 فوتی در جاده های برون شهری و روستایی، 11 نفر در مسیرهای درون شهری، یک نفر در جاده های خارج از استان و نامعلوم و سایر راه ها گزارش شده است؛ همچنین طی مدت مذکور یک نفراز این تعداد نیز خارج از حریم جاده (موارد غیرترافیکی) و یک نفرنیز با فاصله بیش از 30 روز اززمان تصادف فوت کرده است.

وی همچنین با اعلام این که در طی فروردین امسال تعداد مصدومین حوادث رانندگی مراجعه کننده به ادارات پزشکی قانونی استان 750 نفر بوده است، گفت: از این تعداد 600 نفرمرد و 150 نفر زن بودند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مرگ و میر و مصدومیت ناشی از تصادفات رانندگی در آذربایجان شرقی

کاهش مرگ و میر و مصدومیت ناشی از تصادفات رانندگی در آذربایجان شرقی