مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 08:272020-05-30سياسي

نگاهی به خلاهای مجلس دهم و لزوم توجه به اصلاح آنها در مجلس جدید


مجلس دهم در حالی کار خود را به پایان رساند که به جرات می توان گفت ناکارآمد ترین دوره های گذشته مجلس در اذهان عمومی لقب گرفته و کمترین رضایت از سوی مردم را به خود جلب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، علی دهقانی فعال دانشجویی طی یادداشتی نوشت: هفتم خرداد ماه مجلس یازدهم در حالی کار خود را آغاز کرد که عملکرد چهار ساله نمایندگان مجلس دهم به نارضایتی عمومی از مجلس دامن زده و بر مسئولیت نمایندگان دوره جدید افزوده است.

مجلس دهم در حالی کار خود را به پایان رساند که به جرات می توان گفت ناکارآمد ترین دوره های پیشین بود و کمترین رضایت از سوی مردم را به خود جلب کرد.

خلاها، حواشی، نفوذ و معضلات مجلس دهم قطعا با آغاز مجلس جدید به پایان نمی رسد و در صورت غفلت و عدم اصلاح، گریبان مجلس جدید را نیز خواهد گرفت.

از این رو توجه به عبرت های دوره گذشته مجلس برای عدم تکرار آن در دوره جدید هم از سوی نمایندگان و هم از سوی نخبگان ضروری می نماید.

در این یادداشت به عنوان نمونه به چند مورد از معضلات مهم مجلس دهم که وقت و انرژی بسیاری از  مردم و مسئولین و نخبگان در دوره گذشته گرفت اشاره میکنیم که اگراین موارد در مجلس جدید توسط نمایندگان پیگیری و اصلاح نشود  واین خلا ها توسط نخبگان از همان ابتدا با جدیت مطالبه نگردد قطعا ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به خلاهای مجلس دهم و لزوم توجه به اصلاح آنها در مجلس جدید

نگاهی به خلاهای مجلس دهم و لزوم توجه به اصلاح آنها در مجلس جدید