مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 09:102020-05-30اقتصادي

جاده کمال آباد به حسن آباد بهسازی می شود


فرماندار شهرستان البرز از آغاز بهسازی و ترمیم جاده کمال آباد به حسن آباد در روزهای آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نصیری ظهر شنبه به منظور اطلاع از آخرین وضعیت ترمیم، بهسازی راه و احداث پل رودخانه یالیان از این منطقه بازدید کرد.

فرماندار البرز در جریان این بازدید اظهار کرد: جاده کمال آباد به سبب تردد زیاد خودروهای سنگین از شهر صنعتی البرز به شهرک صنعتی لیا و ساوه دائم تخریب می گردد که علاوه بر ایجاد نارضایتی مردمی هزینه سنگینی نیز به راهداری وارد می شود.

وی ضمن تشکر از مدیر کل راهداری استان و رییس اداره راهدای شهرستان از آغاز بهسازی و ترمیم جاده کمال آباد به حسن آباد طی روزهای آتی خبر داد و گفت: بخشی از جاده طی روزهای آینده ترمیم و بخش دیگر نیز در برنامه سال آینده قرار دارد.

در ادامه این برنامه نصیری از ساخت و ساز غیر مجاز یک واحد در مسیر جاده کمال آباد نیز بازدید صورت گرفت و فرماندار البرز در این خصوص یادآور شد: ضمن تذکر به دستگاه های متولی تذکر می دهم که با قاطعیت جلو هرگونه ساخت و سازغیر مجاز را بگیرند چرا که این کار علاوه بر اینکه سودجویی برخی افراد محسوب می شود، تخریب زمین، منابع طبیعی و از بین بردن محیط زیست را نیز به دنبال دارد و این آسیب ها جبران ناپذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کمال آباد به حسن آباد بهسازی می شود

جاده کمال آباد به حسن آباد بهسازی می شود