مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:102020-05-31بين الملل

کشته و زخمی شدن 5 نظامی مصری در عملیات ارتش در استان سینای شمالی


سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر از کشته و زخمی شدن پنج نیروی نظامی در جریان انجام عملیات نیروهای ارتش این کشور در سینای شمالی خبر داد.

- سخنگوی نظامی نیروهای مسلح مصر از کشته و زخمی شدن پنج نیروی نظامی در جریان انجام عملیات نیروهای ارتش این کشور در سینای شمالی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، نیروهای ارتش مصر با صدور بیانیه ای اعلام کردند، پنج تن از نیروهای ارتش مصر از جمله سه افسر نظامی و دو سرباز در جریان اجرای عملیاتی در سینای شمالی کشته و زخمی شدند.

ارتش مصر اعلام کرد، در جریان حملات نظامی هفته گذشته به پایگاه هایی که مورد استفاده نیروهای شورشی بود، 19 تروریست از پای درآمدند.

ارتش مصر همچنین افزود، داده های اطلاعاتی حاکی از حضور نیروهای تکفیری در چندین پایگاه تروریستی در اطراف شهرهای بئر العبد ، الشیخ زوید و رفح در سینای شمالی است و به دنبال آن نیز ارتش مصر دو عملیات ویژه انجام داده که در نتیجه آنها، سه تکفیری بسیار خطرناک به هلاکت رسیدند.

در این بیانیه همچنین آمده است، در جریان این دو عملیات ویژه سلاح های خودکار، مهمات، نارنجک و آر پی جی کشف و ضبط شد.

نیروهای مصر همچنین حملات گسترده ای را به برخی اماکن استقرار عناصر تکفیری انجام دادند که در نتیجه آن، 16 تروریست به هلاکت رسیدند و دو خودرو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته و زخمی شدن 5 نظامی مصری در عملیات ارتش در استان سینای شمالی

کشته و زخمی شدن 5 نظامی مصری در عملیات ارتش در استان سینای شمالی