مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 06:552020-05-31فرهنگي

جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه تمدید شد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان با بیان اینکه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه تمدید شد گفت: این جشنواره در قالب های داستانک نویسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی صبح امروز در جمع خبرنگاران از تمدید جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه خبر داد و اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی از اسفند ماه سال گذشته آغاز و نهم خردادماه به عنوان آخرین روز شرکت در این رویداد فرهنگی در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: با توجه به استقبالی که مردم از این جشنواره فرهنگی-دینی به عمل آوردند دبیرخانه مرکزی جشنواره کتابخوانی رضوی  مهلت شرکت در این جشنواره را تا پایان تیرماه 1399 تمدید کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان  تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا 31 تیرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت samakpl.

ir در مسابقات آنلاین این دوره شرکت کنند.

وی تأکید کرد: بستر برگزاری کامل این جشنواره در بستر فضای مجازی آماده شده و نیازی به مراجعه حضوری به کتابخانه های عمومی نیست و با مراجعه به سایت جشنواره امکان دانلود منابع و شرکت در جشنواره وجود دارد.

زارعی ادامه داد: این جشنواره در قالب های داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهارگزینه ای، پویش کتابخوانی و فعالیت های گروهی جشنواره طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه تمدید شد

جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه تمدید شد