مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:252020-05-31سياسي

لزوم آگاهی بخشی مردم در مبارزه با مواد مخدر در مازندران


هفته مباررزه با مواد مخدر فرصت ارزشمندی برای بهره گیری از ظرفیت سمن ها، رسانه ها و شبکه های مجازی برای آگاهی بخشی و اطلاعات مردم در این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، احمد حسین زادگان استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران بر ضرورت هزینه هدفمند اعتبارات اجتماعی برای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید و اظهار کرد: اجرای طرح یاریگران زندگی باید با قوت و کیفیت بهتر عملیاتی و اجرا شود و آموزش و پرورش در این زمینه نقش مهمی دارد.

وی افزود: در حوزه کاهش آسیب و ساماندهی مناطق آلوده و آسیب زا  اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و در این راستا دستگاه های اجرایی به وظایف خود در حوزه مناطق آسیب زا عمل کنند، آغاز فعالیت انجمن معتادان گمنام و کنگره 60 با شیب ملایم و رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا و استفاده از فضاهای مناسبتر و بزرگ تر را داریم.

استاندار مازندران گفت: پنجم تیرماه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در پیش است و هفته مباررزه با مواد مخدر فرصت ارزشمندی برای بهره گیری از ظرفیت سمن ها، رسانه ها و شبکه های مجازی برای آگاهی بخشی و اطلاعات مردم در این حوزه است.

  این مسؤول تقویت فعالیت سازمان های مردم نهاد و مشارکت و حضور جدی مردم در پیشگیری از اعتیاد را یادآور شد و گفت: کمیته های ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آگاهی بخشی مردم در مبارزه با مواد مخدر در مازندران

لزوم آگاهی بخشی مردم در مبارزه با مواد مخدر در مازندران