مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 08:452020-05-31سياسي

روایت فارس از جهادی 9 ساله تا کارگاه های تولید «گان» + فیلم


خادمان ستاد عتبات عالیات استان زنجان این روزها کمر همت بسته و با تولید، ماسک، گان، لباس پزشکی و تهیه بسته های بهداشتی و غذایی و توزیع آن در میان آسیب دیدگان لاز کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، با شروع همه گیری کرونا و ثبت نخستین نمونه های مثبت آن در کشور کار جهادی برای مقابله با ویروس منحوس آغاز شد و هر کس در هر جایگاه و شغل و حرفه ای بود آستین بالا زد تا ایثار مردمان سرزمین ایران بار دیگر زبانزد دوست و دشمن شود.

در حالی که در بسیاری از کشورهای جهان فروشگاه ها غارت می شد اینجا مردم از داشته خود برای خالی نشدن سفره همسایه و هموطن ایثار می کردند تا در این روزهای سخت سفره همه لااقل نانی برای خوردن داشته باشد.

ایثار و جهاد مردم ایران کار را به جایی رساند که در حالی که ابرقدرت ها سرگرم راهزنی بودند و ماسک همدیگر را می دزدیدند ایرانیان کارگاه های کوچک راه انداختند تا در این زمینه مشکلی در کشور احساس نشود.

هر چند در روزهای نخست با توجه به اینکه چشم ها دنبال اقدامات مسؤولان بود برخی کمبودها به وجود آمد اما پس از گذشت روزهای سخت اولیه مردم کارها را به دست گرفتند و اقدامات جهادی آغاز شد، پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی، کارمند و کارگر، دانشجو و دانش آموز، بازاری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فارس از جهادی 9 ساله تا کارگاه های تولید «گان» + فیلم

روایت فارس از جهادی 9 ساله تا کارگاه های تولید «گان» + فیلم