مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:052020-05-31سياسي

همکاری میان ایران و ونزوئلا در حوزه نفت و صنایع پایین دستی ادامه خواهد داشت


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: در حوزه پایین دستی و در حوزه نفت، از گذشته همکاری میان ایران و ونزوئلا بوده و قطعا در صورت تقاضای طرف ونزوئلایی، - ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا انصاری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی وزارت امور خارجه با موضوع بررسی روند اتحادیه اوراسیا در شرایط کرونا که پیش از ظهر امروز (یک شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در ماه آبان که موافقت نامه به پایان می رسد و طبق توافق، باید با اوراسیا وارد مذاکرات تجارت آزاد شویم.

وی ادامه داد: یکی از دلایل جلسه امروز این بود که از وزارت خانه های ذیربط به ویژه وزارت صمت، اتاق بازرگانی و کسانی که به هر نحوی در این توافق نامه سهم دارند، بخواهیم تا برای مذاکرات اصلی که موافقت نامه تجارت آزاد با اوراسیا است، آمادگی داشته باشند.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: ما دو سال برای این مذاکرات فرصت داریم و ما باید در پایان سه سال بتوانیم وارد مذاکرات موافق تامه تجارت آزاد شویم.

یکی دیگر از دغدغه هایی که در جلسه امروز مطرح شد، بحث مربوط به همکاری بانکی و پولی و مالی با مجموعه اوراسیا است که خوشبختانه بانک مرکزی پیشنهادات بسیار خوبی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری میان ایران و ونزوئلا در حوزه نفت و صنایع پایین دستی ادامه خواهد داشت

همکاری میان ایران و ونزوئلا در حوزه نفت و صنایع پایین دستی ادامه خواهد داشت