مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 09:202020-05-31فرهنگي

ادامه اعتراض به «خاک سپاری در مزار مهرداد بهار»


خانواده مهرداد بهار در واکنش به خاک سپاری امیرکاووس بالازاده در مزار این نویسنده و اسطوره شناس می گویند: طبق سند مالکیت محل مزار، در این محل جز وابستگان مرحوم پدر، - دفن شخص دیگری مجاز نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجرا از آن جا شروع شد که چهرزاد بهار - دختر ملک الشعر بهار و خواهر مهرداد بهار - که چند روز پیش بر سر مزار برادرش در قطه هنرمندان بهشت زهرا رفته بود، در روایت این دیدار نوشت: باید بگویم از دیدن مزار برادرم سخت شگفت زده شدم، چون سنگ مزار او را بدون اجازه خاندان بهار عوض کرده اند و کسی را که نمی شناسم بر روی مزار مهرداد به خاک سپرده اند؛ با کدام مجوز بر روی مزار مهرداد بهار کس دیگری را به خاک سپرده اند؟ این پرسشی است که از مدیران محترم شهرداری تهران و بهشت زهرا خواستار جواب آن هستم؛ آیا با کدام مجوز به شما چنین حقی داده شده که بدون اجازه خانواده مرحوم، کس دیگری را روی قبر او به خاک بسپارید؟ آیا هرگز از خانواده بهار اجازه گرفته بودید یا به میل خود این اجازه را داده اید؟ من این را تجاوز به حریم دیگران می دانم و هرگز چنین کسانی را نمی بخشم.

آیا ملک الشعرا بهار، شاعر بزرگ ایران و فرزند دانشمند او دکتر مهرداد بهار، استاد ایران باستان و اسطوره شناس برجسته، دست کم از این حق برخوردار نیستند که به آن ها احترام گذاشته شود؟ اما در واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اعتراض به «خاک سپاری در مزار مهرداد بهار»

ادامه اعتراض به «خاک سپاری در مزار مهرداد بهار»