مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 03:402020-06-01اجتماعي

3800 نفر طی 20سال به تعداد دانش آموزان با نیاز ویژه اضافه شده است


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: سه هزار و 800 نفر دانش آموز به تعداد دانش آموزان با نیازهای ویژه طی 20 سال اخیر در کردستان اضافه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، خلیل رنجبر در نشست بررسی وضعیت پروژ های حوزه آموزش و پرورش استثنایی که در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: آینده خوب برای دانش آموزان با نیازهای ویژه با برنامه ریزی صحیح و پیش بینی نیازهای آنها شروع می شود و چنین برنامه ای مستلزم توجه به سطح متفاوت نیازها و توانایی آنان در امر آموزش است.

وی افزود: در طی 20 سال اخیر تعداد دانش آموزان مدارس استثنایی استان از 600 نفر به حدود هزار و 400 نفر و دانش آموزان دارای مشکلات ویژه یادگیری و تلفیقی فراگیر در مدارس عادی به بیش از سه هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ادامه داد: اگر کودکان با نیازهای ویژه درست آموزش داده شوند، مهارت های حرفه ای را کسب کرده و به خودکفایی برسند علاوه بر بهداشت روانی خودشان، بهداشت روانی خانواده های آنان و جامعه نیز حفظ شده و به خانواده های آنان در رسیدن به سطح مناسبی از آرامش کمک می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3800 نفر طی 20سال به تعداد دانش آموزان با نیاز ویژه اضافه شده است

3800 نفر طی 20سال به تعداد دانش آموزان با نیاز ویژه اضافه شده است