مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-01اقتصادي

ساماندهی سراب های کرمانشاه به بخش خصوصی واگذار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: از این پس اجرای طرح ها و زیرساخت های گردشگری در حاشیه سراب ها را به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: از این پس اجرای طرح ها و زیرساخت های گردشگری در حاشیه سراب ها را به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می کنیم.

امید قادری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود حدود 500 سراب بزرگ و کوچک در استان، اظهار کرد: سراب ها بخشی از جاذبه های طبیعی استان هستند که هرساله در فصول مختلف سال گردشگران زیادی را به سمت خود می کشانند.

وی سراب نیلوفر، شالان دالاهو، ریجاب سرپلذهاب، دربند صحنه، روانسر، فش کنگاور، یاوری روانسر و قنبر کرمانشاه را از جمله مهمترین سراب های استان نام برد و تصریح کرد: وجود قابلیت های بالای گردشگری در سراب ها باعث شده تا در سنوات گذشته در طرح جامع گردشگری استان مورد توجه قرار بگیرند و تعدادی از آنها هم به عنوان منطقه نمونه گردشگری انتخاب شدند و زیرساخت هایی برای حضور گردشگران در این سراب ها بوجود آمد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان به بلااستفاده ماندن برخی از این زیرساخت ها طی سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: بی توجهی به مسائل حقوقی و اداری و وجود معارض در برخی از سراب ها سبب شد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سراب های کرمانشاه به بخش خصوصی واگذار می شود

ساماندهی سراب های کرمانشاه به بخش خصوصی واگذار می شود