مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-01اقتصادي

نرخ مشارکت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت، گفت: نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری کاهش یافته است.

- حفیظ الله فاضل در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دو سال گذشته کارهای زیربنایی به خوبی انجام دهد اما متأسفانه تاکنون فرهنگ تعاون یک فرهنگ غلط بوده و موفق به تحقق سهم 25 درصدی در حوزه تعاون نشدیم لذا این فرهنگ نیاز به اصلاح دارد.

وی در خصوص اشتغال، گفت: از سال 92 نرخ بیکاری در استان روند صعودی داشته و همواره از متوسط کشوری بالا بوده و این امر در سال 96 به اوج خود رسید اما در سال 97 نرخ بیکاری یکباره 3.

3 درصد کاهش یافت و مشارکت اقتصادی دو واحد افزایش یافت.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در سال 97 استان رتبه 27 کشور را در زمینه تعداد بیکاران اخذ کرد و در حقیقت سه پله رشد داشت.

وی ادامه داد: در سال گذشته قرار بود یک هزار و 500 فرصت شغلی در استان ایجاد شود که بیش از 14 هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تثبیت اشتغال اولویت نخست است و در سال 65، 63 هزار بیکار در استان شناسایی شده اما در سال گذشته 43 هزار بیکار شناسایی شده که در سنین 15 تا 30 سال قرار دارند و بیشتر فارغ التحصیلان دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مشارکت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

نرخ مشارکت اقتصادی در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت