مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-01اقتصادي

تخصیص 140 میلیارد ریال تسهیلات برای بهره برداری تصفیه خانه آب شرب خلخال


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از تخصیص و دریافت 140 میلیارد ریال از تسهیلات اخذ شده در پنج ماه اخیر، برای تکمیل و بهره برداری از پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل از تخصیص و دریافت 140 میلیارد ریال از تسهیلات اخذ شده در پنج ماه اخیر، برای تکمیل و بهره برداری از پروژه تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال خبر داد.

  عباس جنگی مرنی 12 خرداد با بیان این مطلب اظهار کرد: به دنبال پیگیری های انجام شده، مبلغ 80 میلیارد ریال به عنوان قسط دوم تسهیلات مالی در روزهای اخیر دریافت شد و با 60 میلیارد ریال تسهیلات مالی که در ماه های گذشته برای تکمیل تصفیه خانه آب شرب خلخال دریافت شده بود، در مجموع پنج ماه اخیر مبلغ 140 میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی توسعه با عاملیت بانک سینا برای تکمیل تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال دریافت شده است.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل تصریح کرد: با این اعتبار مالی، تامین تجهیزات فنی تصفیه خانه آب شرب خلخال به سرعت در حال انجام است و این تجهیزات در حال تهیه و حمل به محل پروژه می باشد تا نصب و راه اندازی و بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب خلخال در اسرع وقت به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 140 میلیارد ریال تسهیلات برای بهره برداری تصفیه خانه آب شرب خلخال

تخصیص 140 میلیارد ریال تسهیلات برای بهره برداری تصفیه خانه آب شرب خلخال