مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-01سياسي

برگزاری اولین دوره ارزیابی مدیران اجرایی استان در جهاددانشگاهی یزد


معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی یزد از برگزاری اولین دوره ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی استان توسط کانون ارزیابی و توسعه شایستگی این سازمان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی یزد از برگزاری اولین دوره ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی استان توسط کانون ارزیابی و توسعه شایستگی این سازمان خبر داد.

احمد افروزیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اهمیت برگزاری اولین دوره ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی استان یزد توسط کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده و در راستای ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور، روزهای شنبه و یکشنبه دهم و یازدهم خرداد ماه اولین دوره ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی استان یزد برای مدیران پایه، میانی و ارشد شرکت شهرک های صنعتی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد انجام و در دستور کار قرار گرفته است.

وی کانون ارزیابی و توسعه شایستگی سازمان جهاد دانشگاهی یزد را مجری این مهم در استان دانست و افزود: دانش، مهارت و تجربه کاری از جمله ویژگی های مدیران شایسته در دستگاه ها است که باعث پیشبرد اهداف سازمانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره ارزیابی مدیران اجرایی استان در جهاددانشگاهی یزد

برگزاری اولین دوره ارزیابی مدیران اجرایی استان در جهاددانشگاهی یزد