مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:552020-06-01سياسي

حجاج در شرایط کرونا برای اعزام به حج به صورت مجازی آموزش دیده اند


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه برنامه های حج هر سال بعد از حج سال قبل شروع می شود، گفت: حجاج در شرایط کرونا برای اعزام به حج به صورت مجازی آموزش دیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب عصر دوشنبه در حاشیه همایش مجازی نهضت عاشورا در اندیشه امام خمینی (ره) که در حرم مطهر امام راحل (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه راه و مسیر امام حسین (ع) برای غیر مسلمانان نیز راهگشا بوده است اظهار داشت: گاندی نمونه ای از غیر مسلمانان است که آزادی هند را در گرو تبعیت از راه امام حسین عنوان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه محرم و صفر و امید به ظهور امام عصر از جمله مواردی هستند که از اهمیت زیادی برخوردار می باشند گفت: محرم و صفر موتور متحرک وامید به ظهور به نوعی امید به آینده است و این موارد از اهمیت زیادی برخوردار است تا جایی که مردم فراموش کار و سهل انگار با محرم و صفر از غفلت رها می شوند.

نواب عنوان داشت: پیروان امام حسین در تمام دنیا وجود دارند و در شعارهایشان این پیروی به خوبی دیده می شود چنانکه در لبنان که در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد شعار لبیک یا حسین به گوش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجاج در شرایط کرونا برای اعزام به حج به صورت مجازی آموزش دیده اند

حجاج در شرایط کرونا برای اعزام به حج به صورت مجازی آموزش دیده اند