مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 02:402020-06-01سياسي

خلاء قانون گذاری در زمینه حمایت از حقوق کودکان


دانشجوی دکتری حقوق دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با اشاره به خلاء قانون گذاری در زمینه حمایت از حقوق کودکان، گفت: 10 سال طول کشید تا لایحه حمایت از حقوق کودکان در سال 97 در صحن علنی مجلس مطرح شد و امیدواریم با برطرف شدن ایرادات شورای نگهبان هرچه زودتر به تصویب برسد.

- دانشجوی دکتری حقوق دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد مطرح کرد؛ خلاء قانون گذاری در زمینه حمایت از حقوق کودکان ایسنا/اصفهان دانشجوی دکتری حقوق دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد با اشاره به خلاء قانون گذاری در زمینه حمایت از حقوق کودکان، گفت: 10 سال طول کشید تا لایحه حمایت از حقوق کودکان در سال 97 در صحن علنی مجلس مطرح شد و امیدواریم با برطرف شدن ایرادات شورای نگهبان هرچه زودتر به تصویب برسد.

سپهر روح الهی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص کودک آزاری در علم حقوق و کاربرد آن در قوانین کشور، اظهار کرد: هرگونه آسیب و صدمه جسمی، روانی، سوء استفاده جنسی یا بهره کشی و هرگونه عدم رسیدگی به نیازهای اساسی افرادی که زیر 18 سال هستند، توسط دیگران، به صورت تصادفی و عمدی، کودک آزاری محسوب می شود.

بر این اساس چند مدل کودک آزاری داریم که شامل کودک آزاری جسمی، کودک آزارروحی و روانی، کودکی آزاری جنسی و کودک آزاری از نوع بی توجهی و غفلت از طفل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاء قانون گذاری در زمینه حمایت از حقوق کودکان

خلاء قانون گذاری در زمینه حمایت از حقوق کودکان