رقابت اپراتورهای ثابت، کیفیت خدمات را بالا می بردمدیر کل نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات گفت: رقابت اپراتورهای ثابت، کیفیت خدمات را بالا می برد به طوری که 70 درصد درخواست های مردم در دریافت خدمات اینترنتی در طی بازه 48 ساعته پاسخ داده شده است . - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت ارتباطات و فناووری اطلاعات، سید محمد امامی مدیر کل نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه از روز افتتاح سایت xdslplus. ir تاکنون 70 درصد درخواست ها در طی بازه 48 ساعته تحویل و فعال شده است، گفت: 30 درصد مانده درخواست ها به دلیل بررسی و فرآیند امکان سنجی در دست انجام است و به موقع تحویل می شود. وی با اشاره به اهداف راه اندازی سامانه xdslplus. ir، افزود: مشترکان می توانند با مراجعه به این سامانه از سردرگمی در بین اپراتورهای خدمات دهنده سرویس های ثابت رها شوند، زیرا وقتی به سامانه مراجعه می کنند تمام شرکت های FCP یا SERVCO که در مرکز مخابراتی، خدمات اینترنت ثابت را ارائه می دهند مشاهده می کنند و با مقایسه از بین آنها بهترین گزینه را با توجه به شرایط خود انتخاب می کنند. امامی تصریح کرد: بزرگترین هدفی که با راه اندازی این سامانه دنبال می شود، شفافیت در مورد امکانات شرکت های مختلف در مراکز مخابراتی است که به مشترکان کمک می کند که انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشن برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |