مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-02سياسي

گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) در مسجد جامع اسدآباد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: فردا مراسم ارتحال امام(ره) در شهرستان اسدآباد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در مسجد جامع شهر برگزار می شود.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد گفت: فردا مراسم ارتحال امام(ره) در شهرستان اسدآباد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در مسجد جامع شهر برگزار می شود.

حمزه عبدکوند در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سخنرانان این مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و امام جمعه شهر اسدآباد هستند، مطرح کرد: یاد امام راحل همواره بر تارک تاریخ تا ابد خواهد درخشید و در تاریخ زنده و جاودان بوده و با گذر زمان هرگز فراموش نمی شود.

وی اظهار کرد: بندگی خدا، اخلاص در عمل و مظلوم نوازی از جمله ویژگی های امام خمینی(ره) بود که موجب شد مردم بعد از 40 سال از انقلاب اسلامی همچنان به ایشان ارادت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی دوست داشتند مردم ایران هرچه زودتر یاد و خاطره امام خمینی(ره) را فراموش کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان این آرزو را با خود به گور می برند و خودشان نیز شاهد هستند که دوستداران به مکتب امام خمینی(ره) هرسال بیشتر نیز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) در مسجد جامع اسدآباد

گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) در مسجد جامع اسدآباد