مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-02اقتصادي

اختصاص اعتبار 5 میلیاردی برای اتمام پروژه های ورزشی استان مرکزی


برای اتمام پروژه های نیمه کاره ورزشی استان، 5 میلیارد تومان اعتبار ملی اختصاص می یابد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: برای اتمام پروژه های نیمه کاره ورزشی استان، 5 میلیارد تومان اعتبار ملی اختصاص می یابد.

سید علی آقازاده امروز سیزدهم خردادماه در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه با دکتر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، بیان کرد: در این جلسه موضوع باقیمانده اعتبارات سیلاب فروردین ماه سال 98 بررسی و تعیین تکلیف شد.

وی با اشاره به رایزنی جهت اختصاص منابع لازم برای اتمام پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک، افزود: در این جلسه افزایش اعتبار مورد نیاز پروژه بیمارستان تا 100 میلیارد تومان در سال جاری مورد موافقت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار گرفت، همچنین مقرر شد که وضعیت پیشرفت این پروژه هر دو هفته یکبار با حضور استاندار مرکزی، نماینده ولی فقیه در استان و رییس کل دادگستری استان بررسی شود و البته جلسات هفتگی این پروژه با حضور مسئولان امر برقرار است تا این پروژه خردادماه 1400 به افتتاح برسد.

استاندار مرکزی با اشاره به قول مساعد دکتر نوبخت برای اختصاص پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه های ورزشی استان گفت: با پرداخت این پنج میلیارد تومان نزدیک به 60 میلیارد تومان پروژه تا پایان سال 99 افتتاح می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 5 میلیاردی برای اتمام پروژه های ورزشی استان مرکزی

اختصاص اعتبار 5 میلیاردی برای اتمام پروژه های ورزشی استان مرکزی