مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-02فرهنگي

دور و نزدیکِ بازگشایی سالن های تئاتر و سینما


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با اعلام این خبر که برای بازگشایی سالن های سینما درخواست کرده و منتظر اعلام نظر ستاد استانی مبارزه با کرونا هستیم، - ایسنا/اصفهان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با اعلام این خبر که برای بازگشایی سالن های سینما درخواست کرده و منتظر اعلام نظر ستاد استانی مبارزه با کرونا هستیم، گفت: برای بازگشایی سالن های تئاتر هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

محمدعلی جعفری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اخیراً نامه ای از وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی به دست ما رسید که حاوی شیوه نامه بازگشایی سالن های سینما به شرط هماهنگی با ستاد استانی مبارزه با کرونا بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس ما شیوه نامه را برای ستاد استانی مبارزه با کرونا ارسال کردیم تا اگر نظری نسبت به تغییر آن متناسب با وضعیت شهرستان های اصفهان دارند اعلام کنند و پس از کسب این نظر تکمیلی تصمیم نهایی اعلام شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: به زودی نتیجه بررسی های ستاد استانی مبارزه با کرونا به دست ما می رسد و پس ازآن سینماداران مختارند که با رعایت این شرایط، نسبت به بازگشایی سالن های خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور و نزدیکِ بازگشایی سالن های تئاتر و سینما

دور و نزدیکِ بازگشایی سالن های تئاتر و سینما