مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-02سياسي

فرصت بیشتری برای بررسی لایحه استقلال کانون وکلا نیاز است


رییس کانون وکلای اصفهان با اعتقاد بر این که نهاد وکالت کشور یک جزیره و جدا از بدنه سیستم قضایی کشور و مردم نیست، پیشنهاد داد: کانون های وکلا بدون ضرب الاحل یک ماهه قوه قضاییه در محیطی همراه با آرامش بتوانند با تشکیل کارگروهی موارد اصلاحیه آیین نامه لایحه .

- ایسنا/اصفهان رییس کانون وکلای اصفهان با اعتقاد بر این که نهاد وکالت کشور یک جزیره و جدا از بدنه سیستم قضایی کشور و مردم نیست، پیشنهاد داد: کانون های وکلا بدون ضرب الاحل یک ماهه قوه قضاییه در محیطی همراه با آرامش بتوانند با تشکیل کارگروهی موارد اصلاحیه آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلا را دوباره بررسی کنند.

لیلا رییسی در گفت وگو با ایسنا با قدردانی از دستور اخیر ریاست قوه قضاییه مبنی بر شنیده شدن دغدغه های جامعه حقوقی کشور در ارتباط با نهاد وکالت، اظهار کرد: رییس قوه قضاییه در نامه اخیر خود بر مواردی از جمله توجه به اصل حاکمیت قانون، سلامت نهاد وکالت و رعایت حقوق مردم تاکید کردند که از دغدغه های جدی کانون های وکلا است.

وی با بیان اینکه اصرار کانون های وکلا بر اجرای مفاد ماده 22 لایحه قانونی استقلال، در ارتباط با اقدام معاونت حقوقی قوه قضاییه در تهیه پیش نویس اصلاحی بدون توجه به مفاد ماده مذکور از این جهت است، توضیح داد: لایحه قانونی استقلال کانون های وکلا در 1333 تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت بیشتری برای بررسی لایحه استقلال کانون وکلا نیاز است

فرصت بیشتری برای بررسی لایحه استقلال کانون وکلا نیاز است