مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-02اقتصادي

پروژه آبرسانی«دره بید لوداب»شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه آبرسانی روستای «دره بید لوداب» در شهرستان بویراحمد، با مشارکت بنیاد برکت به بهره برداری رسید.

- یاسوج- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه آبرسانی روستای دره بید لوداب در شهرستان بویراحمد، با مشارکت بنیاد برکت به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیض الله پاسره ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای اجرای سیستم های آبرسانی به روستاهای هدف زیرساخت هایی شامل 135 کیلومتر خط انتقال و لوله گذاری، احداث 17 بلب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 55 هزار مترمکعب و با اعتبار 280 میلیارد ریال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه پروژه آبرسانی به روستای دره بید لوداب به نمایندگی از 25 پروژه آبرسانی در تمام نقاط استان به بهره برداری رسید، تصریح کرد: این پروژه آب شرب 45 خانوار را تأمین کرده و شامل مخزن آب 100 متر مکعبی، یک کیلومتر خط انتقال و3٫6 کیلومتر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال است.

پاسره اظهار داشت: در مجموع 25پ روژه آبرسانی در استان با مشارکت بنیاد برکت اجرایی شد که این پروژ ها آب شرب 55 روستا با جمعیت 22 هزار نفر را تأمین می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی«دره بید لوداب»شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید

پروژه آبرسانی«دره بید لوداب»شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید