مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-02اقتصادي

پروازهای فرودگاه یزد 55 درصد افزایش یافت


مدیرکل فرودگاه بین المللی یزد از افزایش 55 درصدی اعزام و پذیرش مسافر در این فرودگاه طی اردیبهشت 99 در مقایسه با فروردین ماه 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل برطرف شدن برخی محدودیت های اجتماعی، طی اردیبهشت ماه امسال نسبت به فروردین ماه گذشته، نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه بین المللی یزد به 294 سورتی پرواز و اعزام و پذیرش مسافر نیز به 23 هزار و 87 نفر و میزان بار و مرسولات جابجا شده به 120 هزار و 643 کیلوگرم رسیده است.

محمدی بیان کرد: اردیبهشت ماه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا نسبت به ماه مشابه سال گذشته با رشد منفی 46 درصدی پروازها کاهش یافته است.

وی به افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی یزد از اواخر ماه خرداد اشاره کرد و افزود: برخی پروازهای فرودگاه یزد نیز تا حدودی از سوی شرکت های هواپیمایی به حالت عادی بازگشته و به زودی شاهد افزایش پروازها خواهیم بود.

محمدی با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی ایران ایر، کیش ایر، کارون، پویا ایر، آسمان، آتا و کاسپین عهده دار تردد هوایی از فرودگاه بین المللی یزد به مقاصد مختلف هستند، افزود: در پروازها نیز پروتکل های موجود از جمله استفاده از ماسک و دستکش و رعایت مسائل بهداشت فردی رعایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای فرودگاه یزد 55 درصد افزایش یافت

پروازهای فرودگاه یزد 55 درصد افزایش یافت