مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:202020-06-02اقتصادي

پسماند روی حتما به محل جدید منتقل می شود


استاندار زنجان انتقال پسماندهای روی را از اولویت های مهم استان طی سالجاری عنوان کرد و گفت: پسماند روی حتما به محل جدید منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ساماندهی پسماند استان زنجان با بیان اینکه روزانه 2 هزار تُن پسماند روی در زنجان تولید می شود، گفت: 7 میلیون تن پسماند روی در زنجان انبار شده است که محل این انبار مشکلات متعددی را در پی داشته است.

حقیقی تاکید کرد: پسماند روی حتماً به محل جدید منتقل می شود و شهروندان زنجانی در زمینه انتقال این پسماندها به محل جدید تردیدی نداشته باشند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در انتقال پسماند روی به محل جدید همهملاحظات زیری است محیطی در نظر گرفته شده است، افزود: انتقال پسماند روی به محل جدید بدون بروز کوچک ترین مشکل زیست محیطی انجام می شود و محل مناسبی برای این امر در نظر گرفته شده است.

حقیقی افزود: مطالعات دقیق زمین شناسی، بهداشتی، زیست محیطی و با در نظر گرفتن ملاحظات اقلیمی انجام می شود تا کوچک ترین مشکل برای مردم پیش نیآید.

استاندار زنجان گفت: برای ساماندهی انبار این پسماند و تعیین روش جداسازی و فراوری آن کمیته ای در معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مسئولیت معاونت معدنی این وزارتخانه تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند روی حتما به محل جدید منتقل می شود

پسماند روی حتما به محل جدید منتقل می شود