مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 11:302020-06-02سياسي

برگزاری طرح «سفره های آسمانی» در نهاوند/ توزیع 500 بسته معیشتی


مسئول مرکز نیکوکاری امامزاده محمد(ع) نهاوند از برگزاری مرحله پنجم طرح «سفره های آسمانی» با توزیع 500 بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.

- وهاب رضایی مفرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: مرحله پنجم طرح سفره های آسمانی ، دست های مهربانی و کرامت انسانی با توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان از سوی این مرکز برگزار شد.

وی گفت: این بسته ها که ارزش تقریبی هر کدام از آنها 250 هزار تومان است به همت جمعی از خیرین و با کمک گروه جهادی شهید محسن امیدی، بسیج دانشجویی، حوزه بسیج حضرت فاطمه الزهرا(س)، گروه جهادی عمار، مرکز امامزاده محمد(ع) و هیات شاه نجف تامین شده است.

مسئول مرکز نیکوکاری امامزاده محمد(ع) نهاوند افزود: از ابتدای شیوع کرونا در نهاوند 2 هزار و 500 بسته معیشتی از سوی این مرکز در بین نیازمندان محلات محروم شهر توزیع شده که دو مورد آن در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

وی گفت: طی این مدت، در دو مرحله با همکاری خیرین چندین گوسفند قربانی ذبح شد که گوشت آن ها به صورت بسته بندی بین نیازمندان توزیع شده است.

رضایی مفرد تصریح کرد: این مرکز با توجه به ماهیت نیکوکارانه خود تعدادی از افراد نیازمند محلات محروم را شناسایی کرده که در طول سال کمک هایی را به صورت بسته های غذایی به آنان ارائه می دهد که البته امسال با توجه به بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری طرح «سفره های آسمانی» در نهاوند/ توزیع 500 بسته معیشتی

برگزاری طرح «سفره های آسمانی» در نهاوند/ توزیع 500 بسته معیشتی