مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 12:452020-06-02اقتصادي

دستورات فرماندار جاجرم پس از گزارش فارس / از راه امیرآباد تا آب سنخواست


فرماندار جاجرم برای رفع مشکل آب شرب در روستاهای بخش سنخواست این شهرستان و همچنین تعریض جاده امیرآباد اقداماتی را اجرایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاجرم، مشکلات منعکس شده مردم این شهرستان خراسان شمالی، باعث شد تا فرماندار جاجرم طی روزهای اخیر اقداماتی را برای رفع مشکلات اجرایی کند.

رضا آذری در مصاحبه با خبرنگار فارس در جاجرم اظهار کرد: آغاز عملیات اصلاح شبکه آب شرب روستاهای بخش سنخواست ظرف یک هفته بااعتبار 300 میلیون تومان توسط اداره آبفای شهرستان جاجرم  انجام خواهد شد.

وی گفت: در جلسه بررسی مشکلات بخش سنخواست مقرر شد عملیات اصلاح شبکه و حفاری چاه جدید با تخصیص اعتبار 300 میلیون تومان از طرف فرمانداری جاجرم ظرف یک هفته آغاز شود.

فرماندار جاجرم افزود: 7 کیلومتر اصلاح شبکه با تعیین بودجه 300 میلیون تومانی  طی توافق نامه ای با اداره برق و آبفا شهرستان انجام و مشکل کم آبی روستاهای بخش سنخواست رفع می شود.

وی همچنین درباره وضعیت جاده امیرآباد جاجرم گفت: محور 22 کیلومتری امیرآباد به جاجرم  30 سال بود که از وضعیت نامناسب مانند آسفالت خراب و دیگر مشکلات ازجمله نبود شانه سازی رنج می برد.

آذری افزود: این جاده با توجه به تردد بالا به علت هم جواری با سایر استان ها و وجود  ایستگاه راه آهن  از اولویت های اصلی  در سال 99 برای پیگیری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات فرماندار جاجرم پس از گزارش فارس / از راه امیرآباد تا آب سنخواست

دستورات فرماندار جاجرم پس از گزارش فارس / از راه امیرآباد تا آب سنخواست