مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 14:552020-06-02حوادث

حریق 850 هکتار از اراضی طبیعی خراسان رضوی طی سال گذشته


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: در سال گذشته حدود 850 هکتار از اراضی طبیعی استان آتش گرفت که حدود 5 درصد آن عمدی بوده است.

- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی: حریق 850 هکتار از اراضی طبیعی خراسان رضوی طی سال گذشته ایسنا/خراسان رضوی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: در سال گذشته حدود 850 هکتار از اراضی طبیعی استان آتش گرفت که حدود 5 درصد آن عمدی بوده است.

سرهنگ امین رمضانیان فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی امروز در جلسه پیشگیری از وقوع حریق در مراتع و جنگل های شهرستان قوچان که در محل سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: استان خراسان رضوی با وسعت 11 میلیون و 350 هزار هکتار دارای حدود 8 میلیون و 200 هزار هکتار اراضی ملی است و اداره کل منابع طبیعی استان برای حفاظت از این اراضی 140 قرقبان را به کار گرفته است تا بتوانیم از عرصه های ملی که حق آیندگان ماست، حراست کنیم و تمام تلاش خود را داشته ایم که حتی یک سانتیمتر مورد تصرف و حریق قرار نگیرد.

وی با بیان این نکته که بالغ بر 95 درصد حریق ها در اراضی طبیعی به صورت سهوی صورت می گیرد، گفت: تنها 5 درصد حریق در مراتع و اراضی ملی توسط افراد و به صورت عمدی است که در بیشتر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق 850 هکتار از اراضی طبیعی خراسان رضوی طی سال گذشته

حریق 850 هکتار از اراضی طبیعی خراسان رضوی طی سال گذشته