مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-03سياسي

قدم هایی که ماندگار شد!


دل را که به عشق امام داده باشی آتشی در دلت روشن می شود که تا ابد خاموش شدنی نیست، تنها پیاده روی در راهش و دیدار با رهبری است که می تواند قدری آرامت کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دل را که به عشق امام داده باشی آتشی در دلت روشن می شود که تا ابد خاموش شدنی نیست، تنها پیاده روی در راهش و دیدار با رهبری است که می تواند قدری آرامت کند، این جمله، حرف خیلی هاست، حرف کسانی که در مسیر عشق قرار گرفتند و برای گام برداشتن در این مسیر سر از پا نمی شناسند.

خردادماه که می رسد دل شان هوایی می شود و تنها دیدار و کلام رهبری است که می تواند آرامش را برای شان فراهم کند درست است مسیر شاید سختی هایی داشته باشد اما تمام سختی ها با دیدار رهبری فراموش می شود.

    این مسیر، راه امام بزرگوار است و حضور در این مسیر به معنای احیای نام امام و نگه داشتن این پرچم پُرافتخار است؛ البته این راه پیر، کودک، مرد و زن نمی شناسد همه قدم به قدم سختی سفر را به جان خریدند و تنها دیدار با رهبری و لبیک به امام راحل(ره) می تواند خستگی شان را از بین ببرد.

هر سال مراسم ارتحال امام مشتاقانی را از سراسر کشور راهی سفر می کند، سفری پُر از خاطره و شوق و فضایی ناب برای عاشقان که به عشقش راهی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم هایی که ماندگار شد!

قدم هایی که ماندگار شد!