مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 10:402020-06-03اقتصادي

فردی که صاحب 400 واحد مسکن مهر است


دریافت یارانه پرداختی دولت برای تکمیل مسکن مهر پردیس بر اساس مصوبات ماخوذه، از تمامی مالکان قانونی و قابل وصول است.

- ، پیمان پیر فرشی عضو موظف هیات مدیره و مشاور عالی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره مصوبه اخیر شرکت عمران گفت: بر اساس قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، آیین نامه اجرایی شماره 12656/ت43165ن مورخ 24 شهریور ماه 1388 و شیوه نامه ابلاغی به شماره 33163/100/02 مورخ 5 مهرماه 1388، هزینه های ساخت، محوطه سازی و آماده سازی مسکن مهر از دو بخش آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی که در نهایت توسط متقاضیان پرداخت خواهد شد برآورد شده است.

پیرفرشی ادامه داد: طبق گفته معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران هرگونه اخذ وجه شرکت عمران شهر جدید پردیس از متقاضیان مسکن مهر در قالب هر عنوانی، بدون مجوز استانداری ممنوع است.

او ادامه داد: این مصوبه مربوط به حدود 10 ماه پیش بوده و طبیعی است که تقی زاده با توجه به حجم زیاد مشغله کاری و تشکیل چندین جلسه روزانه، این موضوع در مصاحبه زنده تلویزیونی در خاطر ایشان نمانده باشد.

پیر فرشی تصریح کرد: شرکت عمران پردیس بر اساس مصوبات ماخوذه از مراجع مربوط می توانست تمامی مبالغ افزایش قیمت را از همه ثبت نام کنندگان و افرادی که در پردیس واحد مسکن مهر به نامشان دارند را اخذ کنند، ولی با عنایت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردی که صاحب 400 واحد مسکن مهر است

فردی که صاحب 400 واحد مسکن مهر است