مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 16:052020-06-03سياسي

آنچه ایران و آفریقای جنوبی را پیوند داده، اهداف مشترک انقلاب برای آزادی است


حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی با اشاره به برخی اهداف مشترک انقلاب اسلامی ایران و مردم آفریقای جنوبی گفت: مردم ایران به رهبری امام خمینی انقلاب کردند که از اسارت رژیم شاهنشاهی نجات پیدا کنند و مردم آفریقای جنوبی نیز به رهبری نلسون ماندلا قیام کردند .

- حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی با اشاره به برخی اهداف مشترک انقلاب اسلامی ایران و مردم آفریقای جنوبی گفت: مردم ایران به رهبری امام خمینی انقلاب کردند که از اسارت رژیم شاهنشاهی نجات پیدا کنند و مردم آفریقای جنوبی نیز به رهبری نلسون ماندلا قیام کردند تا از دست نظام نژادپرست آپارتاید رهایی یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یادگار امام راحل چهارشنبه شب در وبینار امام خمینی، نلسون ماندلا، رهبران بزرگ برای همه اعصار که از شبکه های اجتماعی به صورت زنده پخش می شد، گفت: برای مردم ایران، نام کشور آفریقای جنوبی با نام نلسون ماندلا عجین شده است.

وی با بیان اینکه برای من افتخار بزرگی بود که در سال 1999 دیدار صمیمانه ای با نلسون ماندلا داشته باشم ، اظهار کرد: آنچه امروز ما و آفریقای جنوبی را به یکدیگر پیوند داده اهداف مشترک انقلاب دو کشور برای آزادی است.

مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) قیام کردند تا از اسارت رژیم شاهنشاهی نجات پیدا کنند و مردم آفریقای جنوبی نیز قیام کردند تا از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه ایران و آفریقای جنوبی را پیوند داده، اهداف مشترک انقلاب برای آزادی است

آنچه ایران و آفریقای جنوبی را پیوند داده، اهداف مشترک انقلاب برای آزادی است