مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 ساعت 16:052020-06-03سياسي

وزیر ارشاد: راه امام (ره) و نلسون ماندلا، پر رهرو ادامه دارد


امام خمینی (ره) و نلسون ماندلا هر دو در راستای تحقق صلح و عدالت مبارزه کردند و راه این دو رهبر همچنان پر رهرو ادامه دارد.

- وزیر ارشاد: راه امام (ره) و نلسون ماندلا، پر رهرو ادامه دارد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امام خمینی (ره) و نلسون ماندلا هر دو در راستای تحقق صلح و عدالت مبارزه کردند و راه این دو رهبر همچنان پر رهرو ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعباس صالحی چهارشنبه شب در وبینار آنلاین امام خمینی (ره)، نلسون ماندلا، رهبران بزرگ برای همه اعصار که به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به همت سفارت و رایزنی فرهنگی ایران در آفریقای جنوبی برگزار شده بود، با اشاره به ویژگی های شخصیتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی در زندگی فردی و ارتباطات اجتماعی خود بسیار قانونمند و منظم بودند و در همین چهارچوب از فرصت ها و اوقات خود به صورت قاعده مند و مناسب بهره می بردند.

وی با اشاره به اندیشه های سیاسی امام خمینی (ره) و جایگاه مردم در آن، خاطرنشان کرد: در اولین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایشان به تأسیس نظام سیاسی پرداخت و در همین چهارچوب چند انتخابات برگزار شد؛ دو انتخابات مربوط به تعیین اعضای خبرگان و رأی به قانون اساسی و همچنین برگزاری انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و تعیین نوع رژیم سیاسی در ایران.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: راه امام (ره) و نلسون ماندلا، پر رهرو ادامه دارد

وزیر ارشاد: راه امام (ره) و نلسون ماندلا، پر رهرو ادامه دارد