مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-04سياسي

تداوم درگیری کمیته امنیت ملی قرقیزستان با رادیوی آزادی


کمیته امنیت ملی قرقیزستان با اشاره به انتشار برخی از گزارشات دروغ توسط خبرنگاران رادیو آزادی از روسای این رسانه خواستار توضیح در این مورد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، کمیته امنیت ملی قرقیزستان از رؤسای رادیوی آزادی در این کشور خواسته است تا فایل صوتی خبرنگار این رسانه در مورد انتشار گزارشات مقامات فاسد قرقیز بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد.

در نامه رسمی این مرکز آمده است: کمیته امنیت ملی درخواست دارد تا مقامات رادیوی آزادی فایل صوتی خبرنگار این رسانه در مورد موضوع فساد در گمرک این کشور را بار دیگر مورد بررسی قرار دهند، زیرا این گزارش کامل مغرضانه بود و بعد از انتشار گزارش دروغ خبرنگار این رسانه به اروپا متواری شده است.

این خبرنگاران باید اطلاعات کامل درباره اسناد معرفی شده در مطالب خود را ارائه کنند تا این موضوع از طریق مراجع قانونی مورد بررسی قرار گیرد ضمن این که افکار عمومی در زمینه این گزارش دروغ نیز باید آگاه سازی شوند.

کمیته امنیت ملی قرقیزستان تضمین می کند که خبرنگاران در قالب پروسه بازجویی بازداشت نخواهند شد.

شایان ذکر است که سال گذشته در سایت های رادیوی آزادی و دیگر رسانه های محلی قرقیزستان مطالب درباره فساد مالی در سرویس گمرکی این کشور و اقدامات غیرقانونی رحیم ماترایماف مشهور به لقب رحیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم درگیری کمیته امنیت ملی قرقیزستان با رادیوی آزادی

تداوم درگیری کمیته امنیت ملی قرقیزستان با رادیوی آزادی