مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-04بين الملل

روسیه جنگنده های جدید «میگ-29» را به سوریه داد


سوریه روز شنبه اعلام کرد که چند فروند جنگنده میگ-29 اس ام تی ساخت روسیه را طی مراسم رسمی در پایگاه هوایی «حمیمیم» دریافت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ منابع هوانوردی از دریافت جنگنده های جدید میگ-29 اس ام تی ساخت روسیه از سوی نیروی هوایی سوریه در یکی از پایگاه های هوایی مهم این کشور خبر دادند.

نیروی هوایی سوریه روز شنبه از دریافت تعدادی جنگنده جدید میگ-29 اسم ام تی از روسیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع هوانوردی، سوریه روز شنبه اعلام کرد که چند فروند جنگنده میگ-29 اس ام تی ساخت روسیه را طی مراسم رسمی در پایگاه هوایی حمیمیم دریافت کرده است.

آنطور که منابع هوانوردی اعلام کرده اند خلبانان سوری با دریافت این جنگنده ها نخستین پروازهای خود با آن ها را انجام دادند.

طی روزهای گذشته رییس جمهور روسیه از وزارت دفاع و خارجه این کشور خواسته بود با طرف سوری برای توسعه بیشتر پایگاه هوایی حمیمیم وارد مذاکره شوند.

به دنبال وقوع بحران سوریه و مداخله طرفهای خارجی در این کشور، دمشق از مسکو برای مقابله با تروریستها و حضور نظامی در این کشور دعوت کرده بود.

در همین راستا روسیه و سوریه در سال 2015 یک توافق 49 ساله در زمینه استقرار نیروی هوایی روسیه در پایگاه حمیمیم امضا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه جنگنده های جدید «میگ-29» را به سوریه داد

روسیه جنگنده های جدید «میگ-29» را به سوریه داد