مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-04سياسي

خبر «سقط جنین 5 مادر باردار روستای بشیر آباد تربت جام» تکذیب شد


مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام درباره درج مطلبی در فضای مجازی با عنوان سقط جنین به خاطر حمل آب در روستای بشیر آباد تربت جام، توضیحاتی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، خبری در فضای مجازی از سوی دهیار روستای بشیرآباد تربت جام منتشر شد که زنان این روستا به ناچار از قنات یا چشمه ای که فاصله آنها به ترتیب 700 متر و یک و نیم کیلومتر است آب را به وسیله فرغون یا بر دوش شان حمل می کنند که باعث شده اکثر زنان روستا مبتلا به دیسک کمر و آرتروز گردن شوند و حتی باعث سقط جنین پنج زن باردار شده است.

در پی درج مطلبی با عنوان سقط جنین به خاطر حمل آب در روستای بشیر آباد تربت جام، محسن عبدالهی، مدیر امور آب و فاضلاب تربت جام گفت: در روستای بشیرآباد آبرسانی در دهه 80 از محل چشمه های بالادست روستا انجام شده است اما به علت خشکسالی و خشک شدن منابع چشمه و قنات که منابع آب اولیه بودند اکنون آبرسانی به صورت سیار انجام می شود.

وی افزود: بر اساس مطالعات صورت گرفته جهت رفع مشکل آبرسانی روستای بشیرآباد یک حلقه چاه در پایین دست روستای چشمه گل در برنامه کاری قرار دارد که در قالب مجتمع آبرسانی روستای چشمه گل است و روستاهای چشمه گل ، کلاته الله رسان ، چنگ آباد ، یخک و بشیرآباد را شامل می شود و این پروژه نیاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر «سقط جنین 5 مادر باردار روستای بشیر آباد تربت جام» تکذیب شد

خبر «سقط جنین 5 مادر باردار روستای بشیر آباد تربت جام» تکذیب شد