مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 خرداد 1399 ساعت 10:002020-06-04دانش

پایمردی این استاد در برابر اتهامات بی اساس بسیار ارزشمند است


دانشگاه شریف طی اطلاعیه ای با تاکید بر اینکه دکتر سیروس عسکری سه سال شرایط سخت را تحمل کرد؛ اعلام کرد: تلاش و پایمردی این استاد در برابر اتهامات بی اساس بسیار ارزشمند است.

- دانشگاه شریف در اطلاعیه ای به مناسبت آزادی دکتر عسگری تاکید کرد پایمردی این استاد در برابر اتهامات بی اساس بسیار ارزشمند است دانشگاه شریف طی اطلاعیه ای با تاکید بر اینکه دکتر سیروس عسکری سه سال شرایط سخت را تحمل کرد؛ اعلام کرد: تلاش و پایمردی این استاد در برابر اتهامات بی اساس بسیار ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای به مناسبت آزادی دکتر سیروس عسگری تاکید کرد: این استاد در اسارت ظالمانه در کشور بیگانه قرار گرفته بودند به آغوش خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف بازگشت.

در واقع دکتر عسگری و خانواده گرامی او در دوره ای سه ساله شرایط بسیار سختی را صبورانه تحمل کرده و پشت سر گذاشتند.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش و پایمردی دکتر عسگری برای دفاع از خود در مقابل اتهامات بی اساس و نهایتا گرفتن حکم تبرئه از دادگاه آن هم در شرایط غربت و اسارت بسیار ارزشمند است.

دانشگاه صنعتی شریف همچنین تاکید دارد این دانشگاه که در این سال ها همواره پیگیر و نگران وضعیت این عضو ارزشمند خانواده خود بوده است، ضمن خوش آمد به این همکار و عرض تبریک به خانواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایمردی این استاد در برابر اتهامات بی اساس بسیار ارزشمند است

پایمردی این استاد در برابر اتهامات بی اساس بسیار ارزشمند است