مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-05حوادث

ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است


سرپرست پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک روان و عادی در محورهای استان، گفت: پیش بینی می شود از ساعات بعد از ظهر شاهد افزایش تردد خودروها در محورهای خروجی گیلان باشیم.

- سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت محورهای مواصلاتی استان گیلان اشاره کرد و افزود: بر اساس گزارشات دریافتی و بازدیدهای میدانی در حال حاضر تردد در محورهای جاده های استان گیلان عادی و روان است.

وی با اشاره به افزایش ورود خودروهای در تعطیلات دو روز گذشته در استان گیلان، افزود: پیش بینی شده تردد خودروها هر چه به ساعات بعد از ظهر نزدیک می شویم در جاده رشت – قزوین در محدوده سراوان – امام زاده هاشم پرحجم شده و تردد به کندی انجام خواهد شد.

سرپرست پلیس راه گیلان در ادامه از مسافران خواست به علت افزایش ورود خودرو به شهر رودبار از توقف غیر ضرور در این شهر خودداری کنند.

وی به وضعیت محورهای شرقی استان گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر تردد در این محورها به ویژه محدوده شهرهای رودسر، لنگرود، لاهیجان و آستانه اشرفیه پرحجم است.

سرهنگ صفاری با بیان اینکه برای ایمنی مسافران محدودیت های ترافیکی در محورهای استان گیلان اعمال می شود، گفت: از ساعت 12 الی 24 امروز (جمعه) تردد وسایط نقلیه سنگین اعم از کامیون ها و تریلر به جز حاملان مواد سوختنی در جاده رشت - قزوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است

ترافیک در محورهای گیلان عادی و روان است