مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 16:152020-06-05سياسي

پژمانفر: تخریب کنندگان عرصه های طبیعی کمربند جنوبی مشهد باید مجازات شوند


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام کسانی که پروژه کمربند جنوبی مشهد مرتکب تخلف شده اند باید مجازات شوند تا درس عبرتی باشد برای سایر مدیران در این پروژه تا آنها بدانند ارتکاب به تخلف مطمئنا هزینه گزافی برای آنها در پی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز اعضای سمن های مردم نهاد و محیط زیستی و نماینده مردم مشهد و کلات به همراه جمعی از اساتید دانشگاه های مشهد در محل پروژه احداث پارکینگ کمربند جنوبی جمع شدند و ضمن بیان اعتراض خود مبنی بر ادامه یافتن کار تخریب این پروژه، از دستگاه قضایی خواهان مجازات عاملین تخریب ارتفاعات جنوبی شدند.

تکلیف اصل 50 قانون اساسی در حفظ منابع طبیعی برای آحاد ملت در این گردهمایی مردمی، نماینده مردم مشهد و کلات اظهار کرد:امروز همه در این محل از کوچک و بزرگ، زن و مرد جمع شده اند تا بر حفظ میراث طبیعی و منابع ملی خود تأکید داشته باشند.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر با اشاره به اصل 50 قانون اساسی بیان کرد: این اصل به صراحت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی را به عنوان یک تکلیف برای آحاد ملت قرار داده است.

وی بابیان اینکه محیط زیست و منابع طبیعی یک کشور جزو منابع تجدید ناپذیر آن است تأکید کرد: احیای مجدد این منابع امکان پذیر نیست مانند میراث فرهنگی و آثار تاریخی و محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژمانفر: تخریب کنندگان عرصه های طبیعی کمربند جنوبی مشهد باید مجازات شوند

پژمانفر: تخریب کنندگان عرصه های طبیعی کمربند جنوبی مشهد باید مجازات شوند