مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 19:452020-06-05اجتماعي

از سیر تا پیاز تأمین سلامت در حوزه های امتحان نهایی/ مدارس ضدعفونی شدند


مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش به تشریح برنامه های این وزارتخانه برای تأمین سلامت حوزه های امتحان نهایی پرداخت و گفت: پرسنل و کارکنان حوزه های امتحانی موظف شدند که حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند و به دانش آموزان نیز توصیه شده است که حتماً با ماسک حضور پیدا کنند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: سال تحصیلی جاری متفاوت از هر سال دیگر به دلیل شرایط کرونایی که دارد، به روزهای امتحان دانش آموزان رسیده است؛ امسال امتحانات دانش آموزان تمام پایه ها به غیر از پایه های نهم و دوازدهم، غیرحضوری است؛ امتحانات دانش آموزان پایه نهم در برخی مدارس از هفتم خرداد و برخی نیز از 10 خرداد آغاز شد البته این امتحانات مانند سال های گذشته هماهنگ استانی نیست و مسؤولیت برگزاری امتحان نیز با مدرسه است.

اما امتحانات پایه دوازدهم شرایط ویژه تری دارد؛ این امتحانات به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود و نمرات آن نیز در کنکور تأثیر دارد و دلیل برگزاری حضوری این امتحانات هم همین بوده است اما آیا حوزه های امتحانی آماده حضور دانش آموزان هستند و آیا پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

نگرانی از بابت برگزاری امتحانات حضوری از این باب نیز هست که روند مبتلایان به کرونا صعودی شده است؛ روز گذشته فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سیر تا پیاز تأمین سلامت در حوزه های امتحان نهایی/ مدارس ضدعفونی شدند

از سیر تا پیاز تأمین سلامت در حوزه های امتحان نهایی/ مدارس ضدعفونی شدند