مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 20:102020-06-05سياسي

احداث مسکن معلولان و کارگران مورد حمایت قرار می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا پناه امروز در نخستین همایش استانی شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت کار و تعاون که با حضور جمعی از مدیران استانی، - معاون توسعه مدیریت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: وضعیت مسکن معلولان و کارگران در وزراتخانه مورد بررسی قرار دارد و زمین مورد نیاز نیز باید با همکاری مدیران استانی و شهرستانی تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، غلامرضا پناه امروز در نخستین همایش استانی شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت کار و تعاون که با حضور جمعی از مدیران استانی، محلی و کارآفرینان برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت مسکن معلولان و کارگران در وزراتخانه مورد بررسی قرار دارد و زمین مورد نیاز نیز باید با همکاری مدیریت شهرستان تامین شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم پیگیری 100 میلیارد تومان اعتبار ویژه تسهیلات مسکن معلولان توسط نمایندگان در مجلس گفت: اجرای قانون سه درصد معلولان در بخش منابع انسانی مورد توجه قرار گرفته و لزوم استخدام معلولان با توجه به این قانون بیش از پیش مورد حمایت قرار می گیرد.

معاون وزرات کار و تعاون بابیان اینکه نظر وزرات کار بر تکمیل طرح های ناتمام است، افزود: با استقبال گسترده متقاضیان، استان فارس و شهرستان داراب بیشترین اعتبار ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مسکن معلولان و کارگران مورد حمایت قرار می گیرد

احداث مسکن معلولان و کارگران مورد حمایت قرار می گیرد