مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 03:452020-06-06اجتماعي

امتحانات پایه دوازدهم در هرمزگان را غیرحضوری کنید


جمعی از خانواده های هرمزگانی با تهیه نامه ای و ارسال به آموزش وپرورش استان هرمزگان خواستار غیرحضوری شدن امتحانات پایه دوازدهم به دلیل افزایش مبتلایان به کرونا در این استان شدند.

- ایسنا/هرمزگان جمعی از خانواده های هرمزگانی با تهیه نامه ای و ارسال به آموزش وپرورش استان هرمزگان خواستار غیرحضوری شدن امتحانات پایه دوازدهم به دلیل افزایش مبتلایان به کرونا در این استان شدند.

با پیگیری ها و رایزنی های استاندار هرمزگان با وزیر آموزش وپرورش، امتحانات دانش آموزان پایه نهم متوسطه در هرمزگان که پیش ازاین حضوری بود، از روز یکشنبه 18 خردادماه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

سخنگوی استانداری هرمزگان با اعلام این خبر افزود: این تصمیم در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان و رفع دغدغه و نگرانی خانواده ها با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان، اتخاذشده است.

فاطمه رکن الدینی خاطرنشان کرد: همچنین در خصوص امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه، لازم به ذکر است که این امتحانات به صورت نهایی و هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود و امکان برگزاری غیرحضوری آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: بر این اساس امتحانات پایه دوازدهم در هرمزگان به صورت حضوری و با رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایه دوازدهم در هرمزگان را غیرحضوری کنید

امتحانات پایه دوازدهم در هرمزگان را غیرحضوری کنید