مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-06اقتصادي

طرح «پسادکتری فناورانه» برای رفع چالش صنایع اجرایی می شود


صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید» برنامه ای برای رفع چالش صنایع با دانش فارغ التحصیلان پسا دکتری به اجرا درآورد.

- صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در راستای تحقق شعار سال جهش تولید برنامه ای برای رفع چالش صنایع با دانش فارغ التحصیلان پسا دکتری به اجرا درآورد.

ایمان افتخاری رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این صندوق در فضای پشتیبانی از تولید در کشور فعالیت می کند، اظهار کرد: ما تلاش می کنیم علاوه بر فعالیت های مرز دانشی برنامه های دیگری را اجرایی کنیم که به مسائل صنعتی و فضای کارآفرینی فارغ التحصیلان دانشگاهی ارتباط داشته باشد.

وی با تاکید بر فراهم کردن شرایط برای تحقق شعار سال جهش تولید گفت: در این راستا برنامه هایی را در صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران آغاز کرده ایم و برای فارغ التحصیلان پسادکتری مسیری را با صنعت ایجاد کرده ایم.

به گفته رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، یکی از این طرح ها، طرح پسادکتری فناورانه است که فارغ التحصیلان این دوره را با صنعت ارتباط می دهیم؛ اکنون یکی از این صنعت که مربوط به لاستیک سازی است اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «پسادکتری فناورانه» برای رفع چالش صنایع اجرایی می شود

طرح «پسادکتری فناورانه» برای رفع چالش صنایع اجرایی می شود